מסכי גלילה למרפסת

אם אתם מחפשים פתרון הצללה איכותי למרפסת שלכם, כדאי שתכירו את מסכי הגלילה. מסכי גלילה למרפסת מהווים את אחד הפתרונות הטובים ביותר הן עבור מרפסות והן עבור גינה מקורה.  את המסכים הללו ניתן למצוא במגוון רחב של דגמים וסוגים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לבחור את המסך המדויק ביותר לצרכים שלכם, לגינה שלכם ולכל פרמטר אחר העומד הפרק.

מסכי גלילה למרפסת – למה כדאי לבחור בהם?

אם אתם אוהבים לשבת במרפסת של הבית שלכם, אך אתם יודעים שבעונת הקיץ החמה או בעונת החורף כאשר גשם יורד פשוט לא רלוונטי לשבת במרפסת, כדאי שתדעו שאתם יכולים למצוא את הפתרון הטוב ביותר שיאפשר לכם לשבת במרפסת שלכם גם בעונת החורף וגם בעונת הקיץ. מסכי גלילה למרפסת מהווים כיום את הבחירה הטובה ביותר. בם סוככים שמקבילים לווילון או לתריס ולא לגגון כמו פרגולות והם רלוונטיים ביוצרת להתקנה בחללים מקוריים לרבות: מרפסות שיש מעליהן מרפסות של שכנים, בגינות שיש בהן פרגולה ועוד. אם אתם מעוניינים להתקין את הסוככים המדוברים במרפסת שלכם ללא גג, תוכלו לבחור בסוככי זרועות או במרקיזה למרפסת שלכם. סוככים שכאלה הם מעין וילונות גלילה מאוד עמידים והם מחפים על הפתח החיצוני שבחללים שונים ומאפשרים לסגור אותו בצורה מלאה או חלקית.

כל מה שחשוב לדעת על מסכי גלילה למרפסת?

מסכי גלילה למרפסת הם מסכים מאוד עמידים אך יחד עם זאת, לעיתים לאחר פרק זמן ממושך של שימוש יהיה צורך להחליף בהם בדים. אם אתם צריכים את מסכי הגלילה רק לצורך הגנה מהשמש במרפסת שלכם, אתם לא חייבים להקפיד שהוא יהיו עמיד בתנאי רוח שונים ואתם יכולים להתקין אותו גם כאשר אין מסילות בצדדים. הדבר יוריד לכם מעלויות של ההתקנה. מעבר להגנה של המסך מהגשם ומהרוח הסוכך מספק הגנה יעילה ביותר מפני הגשם. יחד עם זאת אין אפשרות להתקין מסכי גלילה בצורה שתאטום את המרפסת כולה שכן הדבר ידרוש מכם אישורים של העירייה. מסכי גלילה למרפסת יכול לבוא בצורה ידנית או חשמלית, כאשר אין ספק שהמסך החשמלי הוא הרבה יותר קל ונוח להפעלה, מתקדם ביותר ועוד.

דק לבריכות
השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר