052-6411770

פרגולות אלומיניום בצפון

מרפסת או גינה מוסיפות מאוד לאיכות החיים, אך בארץ מלאת שמש כמו שלנו, הפתרון בכדי ליהנות ממרפסת מושלמת היא התקנת פרגולה. פרגולה היא פתרון הצללה מצוין והיום לצד פרגולת עץ מסורתית ישנן גם פרגולות אלומיניום. במאמר זה נסקור את יתרונות התקנת פרגולות אלומיניום בצפון. חברת מנו סרוויס הפועלת מזה -15 שנים בתחום תוספות בנייה מספקת החברה את שירותיה למגזר העסקי והן למגזר הפרטי. החברה עובדת עם כל חומרי הגלם המיוצרים במפעל הייצור הממוקם ביישוב יערה שבצפון הארץ.

מה חשוב לדעת על פרגולות אלומיניום בצפון

פרגולה היא בלטינית סככת גפנים מוצלת, כשהפרגולות הראשונות החלו לצוץ במרפסות רומא לשם מטרה זו ממש. כיום מטרת בנייתה של הפרגולה לא השתנתה  וגם כיום היא משמשת למטרת הצללת מקומות מפני קרני השמש. פרגולות והן עשויות בדרך כלל מחומרים כגון עץ ואלומיניום. אם אתם מבררים לגבי התקנת  פרגולות אלומיניום בצפון, כמה דברים שכדאי לדעת:

  • מבחינת חומר הגלם, אלומיניום נחשב לחומר גלם עמיד שאיננו צובר חלודה ומתאים למגוון רחב של עבודות בנייה. מעבר לזאת האלומיניום איננו צובר בלאי או סדקים, ואיננו מתעקם עם הזמן או פגעי מזג האוויר. האלומיניום עמיד הן בפני גשם ולחות והן בפני קרינת השמש שהיא חזקה מאוד בארצנו וגורמת אף היא לשחיקת חומרים.
  • תחזוקתה של פרגולת אלומיניום, היא נחשבת לקלה ביותר. כל מה שאתם נדרשים לו בכדי לנקות את הפרגולה שלכם היא מטלית לחה בלבד. מעבר לזאת אין צורך בשום חומר אחר בכדי להרחיק מזיקים ולחשוש שעם הזמן תתפתח קורוזיה (תהליך חמצון אלקטרוכימי) והצבע המצוי על גבי פרגולת אלומיניום נשאר בחוזקתו כמו בהתחלה
  • מבחינת עלות התקנתה של פרגולת אלומיניום, מדובר בחומר שמחיר התקנתו זול יחסית

פרגולת אלומיניום – רק עם מקצוענים בתחום

אפשר להכתיר אותנו כארץ המרפסות. כיום לא ניתן למצוא מבני מגורים חדשים שלא מותקנת בהם מרפסת לתפארת. אך בכדי ליהנות עד כמה שניתן מאותן מרפסות, ובמיוחד בימי הקיץ החמים, התקנת פרגולות אלומיניום בצפון היא הפתרון המושלם הקל והחסכוני ביותר למרפסת שלכם. אז לקראת ימי הקיץ הממשמשים ובאים הכנסו לאתר חברת מנו סרוויס והזמינו את פרגולת האלומיניום שלכם.

פרגולה במבוק

פרגולות אלומיניום בחיפה

התקנת פרגולות  היא דבר נפוץ ברחבי ישראל.  ישנם כמה סוגים של פרגולות העשויים מחומרי גלם שונים כגון פרגולות העשויות עץ או פרגולות העשויות אלומיניום. השאלה הנשאלת היא מה יותר כדאי מבין השניים. לפני שנעמיק בשאלה חשובה זו בהמשך המאמר, חשוב לומר כי להשפעת מזג האוויר על חומר הגלם ממנו עשויה הפרגולה ישנה חשיבות רבה. הסיבה היא  מפני שאנחנו מצויים בארץ רוויית קרני שמש ולא כל חומר גלם ממנו עשויה פרגולה יכול לעמוד לאורך זמן בתנאי מזג האוויר שכאלו. חומר שהפך פופולארי מאוד לבניית פרגולות הוא אלומיניום. אם אתם מחפשים פרגולות אלומיניום בחיפה והצפון,  חברת מנו סרוויס הינה  חברה המייצרת  ומתמחה בכל סוגי תוספות הבנייה כגון פרגולות , דקים, שערים, הצללות ועוד.

פרגולות אלומיניום בחיפה – כל היתרונות

בשנים האחרונות הפכו פרגולות אלומיניום בחיפה ובכלל למבוקשות מאוד. אלומיניום הוא חומר גלם נפוץ היום לא רק כחומר בסיס בענף הבנייה והשיפוצים, אלא השימוש בו עלה גם  בפינות חמד כגון גינות, חצרות ומרפסות. כיום ניתן לבחור להתקין פרגולות משני חומר גלם מובילים הראשון הינו עץ והשני אלומיניום. השאלה הנשאלת לרוב בידי לקוחות היא מה עדיף פרגולת עץ או פרגולות אלומיניום. לפרגולת אלומיניום מספר יתרונות בהשוואה לעץ:

  • פרגולות עשויות עץ דורשות תחזוקה בזמנים קבועים. אם לא יתחזקו כראוי את הפרגולה, היא עשויה להיות חשופה לפגיעה בלכה של העץ ומכאן גם לשחיקה מהירה יותר. אלומיניום הוא עמיד בפני תנאי חוץ כולל גשם ושמש.
  • פרגולות העשויות אלומיניום, הוא חומר עמיד קל משקל וקל לתחזוקה. הוא שומר על מראה חדש במשך שנים וכיוון שאינו חומר טבעי כמו עץ הוא אינו נתון לפגיעה ע"י מזיקים.
  • פרגולה עשויה עץ דורשת כאמור תחזוקה תקופתית קבועה שתהווה הגנה מתמשכת לחומר הגלם מפני מזיקים ומזג האוויר. תחזוקה זו יקרה עד מאד ודרושה תחזוקה רבה במקום כמו ישראל. כמו כן התקנת פרגולה מעץ מלא יכולה להיות יקרה למדי זאת משום יוקרו של חומר הגלם.
  • מבחינת השימוש עם פרגולת אלומיניום, תוכלו לשדרג את מראה הפרגולה עם התקנת נורות לד שיאירו לכם את הפרגולה והסביבה. מעבר לזאת תוכלו ליהנות מהפרגולות גם בימי החורף אז תוכלו להוסיף כיסוי גשם על פרגולות לימי החורף וליהנות מישיבה בחוץ גם כשיורד גשם.

פרגולה המשלבת בין יופי לפרקטיות

התקנת פרגולות אלומיניום תוסיף מאוד למרפסת או לגינה שלכם כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט ליהנות מהפשטות עם פרגולות אלומיניום. לטווח הארוך נראה כי התקנת פרגולות אלומיניום הן הצעד הנכון לעשות, כשאתם חוסכים כסף ודאגות טיפול לפרגולה. לעומת העץ שדורש תשומת לב תמידית. אם אתם מחפשים פרגולות אלומיניום בחיפה או בצפון, הכנסו לאתר חברת מנו סרוויס ויוצרים קשר עם הצוות המקצועי שיבוא להתקין לכם פרגולת אלומיניום איכותית. כנסו עכשיו והזמינו.

פרגולות אלומיניום בצפון

פרגולות אלומיניום בקריות

אלומיניום הוא חומר גלם בעל יתרונות רבים. מוצרי אלומיניום, כולל כאלה המותקנים מחוץ לבית כמו פרגולות יכולים להחזיק לכם שנים רבות. היום ניתן גם לבחור פרגולות אלומיניום בעיצובים שונים, החל ממראה אלומיניום טבעי ועד מראה דמוי עץ. כך שיש שילוב נהדר בין מראה עיצובי לבין פרקטיות רבה. אם אתם מחפשים פרגולות אלומיניום בקריות שהינן איכותיות, חברת מנו סרוויס מציעה מגוון רחב של פרגולות ומבצעת את ההתקנה לשביעות רצון מלאה של הלקוח.

כיצד ניתן לעצב פרגולות אלומיניום בקריות על פי הטעם האישי שלכם

התקנת פרגולות אלומיניום מטרתה הראשונית היא כמובן הצללת המרפסת או הגינה שלכם. עם זאת, פרגולות הן גם אטרקציה מבחינה עיצובית. הינה כמה טיפים נפלאים כיצד ניתן לשדרג את מראה הפרגולות:

  • אומנם, מדובר על פעולת הצללה הניתנת באמצעות הפרגולה בעיקר לימות הקיץ החמים מלאי השמש, אך לאחרונה רבים מחפשים פרגולות אלומיניום בקריות ובכלל בידיעה שישתמשו בהן גם בימי החורף הגשומים. מסתבר שזה בהחלט אפשרי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין כיסוי גשם הניתן לפירוק ולשימוש על גבי הפרגולה, כך אתם נהנים מישיבה בטוחה ויבשה תחת הפרגולה גם בחורף.
  • דרך נוספת בה אתם יכולים ליהנות מעיצוב פרקטי של פרגולות האלומיניום אצלכם במרפסת או בחצר האחורית או בגינה, היא באמצעות התקנת תאורת נורות לד בתוך פרגולות האלומיניום. התקנת נורות הלדים בתוך הפרגולות היא קלה ביותר , ואתם יכולים לשבת בתוך פרגולת האלומיניום שלכם גם בשעות הערב.
  • ישנם סוגים שונים של עיצובי פרגולות אלומיניום וכל מה שנדרש מכם הוא להבין מה מתאים לחלל החיצוני של הבית בו אתם מתגוררים. לדוגמא – פרגולות אלומיניום שהן פרגולות תלויות יכולות להתאים גם להתקנה במרפסות קטנות שכן פרגולות אלו לא צריכות התקנה של עמודים עליהם נתמכת הפרגולה, אלא היא בנויה על ידי קושרות אלכסוניות. אומנם התקנת פרגולה זו מצריכה אישור מהנדס בכדי שיבדוק את הקיר והגובה בו תוצב הפרגולה, זאת בכדי לאפשר עמידות של הפרגולה לאורך שנים בכל תנאי מזג האוויר.

פרגולת אלומיניום למרפסות וגינות בכל סדר גודל

התקנה של פרגולות אלומיניום יכולה לחולל שדרוג נפלא למראה הבית שלכם והיא מאפשרת ישיבה במרפסת לא רק בימות הקיץ , אלא גם בימות החורף הגשומים ובשעות הלילה. פרגולות אלומיניום יכולות להתאים למגוון רחב של מרפסות בגדלים שונים. התקנת פרגולות אלומיניום בקריות ובכלל צריכה להיעשות ע"י בעל מקצוע מומחה ובעל ניסיון שגם יסייע לכם בבחירת הפרגולה המתאימה ביותר עבורכם. חברת  מנו סרוויס היא חברה העוסקת בתחום שנים, משווקת מגוון פרגולות וגם מתקינה אותן ביסודיות רבה. לכל שאלה מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי שיעזור לכם לבחור את פרגולת האלומיניום המתאימה.

אהבתם? שתפו!

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

קראו עוד...

פרגולות אלומיניום בצפון

מרפסת או גינה מוסיפות מאוד לאיכות החיים, אך בארץ מלאת שמש כמו שלנו, הפתרון בכדי ליהנות ממרפסת מושלמת היא התקנת פרגולה. פרגולה היא פתרון הצללה

קרא עוד »
פרגולה פנל מבודד

כתוצאה מהביקוש ההולך וגובר להצללה וסגירת מרפסות פתוחות, חומרי הגלם האיכותיים המשמשים בבנייה קלה זוכים להכרה רחבה, וכיום כולם מבינים את היתרונות האדירים של התקנת

קרא עוד »
פרגולה במבוק

בניית פרגולה העשויה כולה מבמבוק אינה מומלצת. למרות שזה אפשרי, היא אינה בטוחה ואינה עומדת בתקן בארץ. עם זאת, ניתן לבנות פרגולת עץ לגינה ולעשות

קרא עוד »
דק לבריכות

דק לבריכה הוא שיפור מנצח שיכול לשפר משמעותית את הנכס. דק לבריכות מספק שיפור אסתטי, ובכך מסייע לעליית ערך הבית. דק המקיף בריכה מושך את

קרא עוד »
פרגולה מעץ

עץ הוא חומר בסיסי, אהוב ונפוץ ביותר. בנייה מעץ, בין אם זה בית מגורים, מחסן או מרפסת דק, נותנת לנו תחושה של נעימות ושלווה. מבני

קרא עוד »
💬 צריכים עזרה?