פרגולה עם סנטף

פרגולה עם סנטף מהווה כיום פתרון הצללה איכותי ביותר. מדובר למעשה על פרגולה מאלומיניום שיכולה לעמוד מול פגעי מזג אוויר שונים, מול גשמים ועוד. בשל העובדה שהיא עשויה מאלומיניום, היא מאוד איכותית ודקורטיבית ובשל כך, היא גם מציעה עמידות. פרגולה רגילה, לרוב תעניק הגנה מפני קרני השמש, אך לא תספק הגנה מפני גשם ולכן, כאשר מרכיבים פרגולה עם סנטף למעשה מאפשרים לה להציע הגנה גם מפני מזג אוויר חורפי שכולל גשם וכך ניתן למעשה לשבת במרפסת בכל זמן.

מהי פרגולה עם סנטף?

פרגולה עם סנטף למעשה תהיה פרגולה רגילה שניתן להתקין מעליה חלק בשיפוע שיאפשר לה לספק הגנה גם מפני הגשם. ההתקנה של הסנטף חייבת להתבצע בשיפוע וזאת בכדי שלא יצטברו מעליו מי גשמים. התקנתו נעשית על ידי שימוש בברגים מיוחדים שמונעים כניסה של מים לפרגולה דרך החריצים של ההברגה.  הסנטף מהווה פתרון הצללה עמיד, חסכוני, קל משקל וקל להתקנה בפרגולות. ניתן למצוא אותו במגוון רחב של גדלים, עוביים וצורות, כך שכל אדם יכול להתאים אותו לצרכים שלו ולתקציב שלו. כמו כן, הוא מגיע בדרגות שקיפות שונות, החל משקוף ביותר וכלה באטום לגמרי, כך שתהיה לכם אפשרות לבחור את דרגת השקיפות הכי מתאימה למרפסת שלכם ולצרכים שלכם, כאשר המטרה היא שתתחשבו בכמות האור הטבעי שאתם רוצים שיחדור למבנה.

כיצד בוחרים סנטף לפרגולה?

אין ספק כי פרגולה עם סנטף מהווה כיום פתרון יעיל ביותר הן עבור הצללה בעונת הקיץ והן עבור קירוי והגנה מפני גשם בעונת החורף. לא מעט אנשים שהתקינו פרגולה עם סנטף טוענים כי יש לא מעט רעש כאשר יורד גשם על פרגולה עם סנטף ולכן, אם אתם רוצים למנוע את הרעש המדובר, כדאי מאוד שתבחרו בסנטף איכותי שמונע רעש. בכדי שפרגולה עם סנטף תהיה הפתרון היעיל ביותר עבור המרפסת שלכם, עליכם לבחור אותו בצורה נכונה וכן להתקין את הסנטף בצורה איכותית ומקצועית. יש לקבוע את המיקום של ההרכבה, יש למדוד את השטח, יש לבחור את סוג הסנטף המתאים לכם וכן את הפרופילים המתאימים עבורו, לרכוש חומרים רלוונטיים לתהליך ההתקנה, להכין את השטח ועוד ולכן, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ואמינה להתקנת סנטף איכותי על הפרגולה שלכם.

פרגולות אלומיניום
השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר